Midea Garanciális feltételek

Midea:

Köszönjük, hogy a Midea márkát választotta! Termék regisztrációnk célja, hogy a Midea készülékekre extra kedvezményt tudjunk biztosítani az Ön számára. Alapesetben a Midea készülékekre regisztráció nélkül 1 év teljes körű garanciát biztosítunk.

Általános regisztráció esetén az alap 1 év garancia mellé + EXTRA GARANCIÁT tud érvényesíteni!

Rövid ismertető:

A 2015. február 1. után,  kizárólag abban az esetben biztosítható a forgalomba hozott Midea készülékek extra garanciája (3 év vagy 5 év), amennyiben a készüléket a beüzemelést követő 30 napon belül a telepítő cég regisztrálja.

Készüléket (beüzemelést) regisztrálni csak szerződéssel rendelkező, regisztrált partnerünk tud. Amennyiben nem rendelkezik ilyen dokumentumokkal, vagy regisztrációval, kérjen segítséget az alábbi elérhetőségeink egyikén ITT.

Beüzemelési jogosultság megszerzéséhez (amennyiben eddig még nem tette meg) jelezze azt felénk az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. email címnen.

A 2015. február 1. után felszerelt, beüzemelt, és az azt követő 30 napon belül nem regisztrált készülékekre a jogszabály szerinti 1 év kötelező jótállást tudunk biztosítani.

 Kiterjesztett regisztráció esetén az alap 1 év garancia mellé + EXTRA GARANCIÁT tud érvényesíteni ( csak a Midea oldalfali lakossági monosplit készülékekre)! A kiterjesztett garanciát csak az általunk meghatározott készülékekre lehet érvényesíteni, minden más termékünkre csak az általános 1 év garanciát veheti igénybe! A kiterjesztett garanciát a készülék beüzemelése után maximum 30 napig lehet igénybe venni!! Minden más esetben a regisztráció automatikusan elutasításra kerül.

A két garancia hosszabbítás nem vonható össze! A Kiterjesztett garancia feltétele a termék jóváhagyott regisztrációja és az évente kétszeri regisztrált karbantartás, minden más esetben az EXTRA GARANCIA nem érvényesíthető! A regisztráció folyamat során rögzítjük az eladó, a beüzemelő és a tulajdonos adatait, és a későbbi karbantartási ciklusokat is. Így folyamatosan nyomon követheti készüléke teljes életét. A kiterjesztett garancia elfogadása után a karbantartási ciklus vége előtt 30 nappal, mind a beüzemelést végző vállalkozót, mind pedig a készülék tulajdonosát automatikusan értesítjük. A karbantartás elvégzése után a ciklus (fél év) újra kezdődik 

A termékregisztráció menete:

  1. Regisztráljon a www.midea.hu oldalon, egy egyszerű személyi regisztrációs űrlap segítségével.
  2. A felhasználóneve és jelszava segítségével lépjen be a saját fiókjába.
  3. A bal felső sarokban található “Új termék” gombra kattintva töltse ki a termékregisztráció űrlapját.
  4. Küldje el nekünk termékregisztrációját, általában 24 óra alatt elbírjuk és értesítjük Önt a termékregisztráció státuszáról.
  5. Ügyeljen a készülék megfelelő karbantartásáról (fél évente), hogy a kiterjesztett garancia ne veszítse érvényét.

        A regisztráció feltételeinek előzetes egyeztetés nélküli változtatásának jogát az importőr fenntartja!

Jótállási feltételek:

A vásárlót a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. Évi V. törvény (Ptk) 6:157- 6:174 §. Paragrafusai, valamint a 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet és a mindenkor hatályos, a jótállási és szavatossági igényeket szabályozó rendelet alapján kötelező jótállást vállalunk. Az általunk biztosított jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti, és nem korlátozza. A jótállás tartama MIDEA klímaberendezésekre a vásárlástól számított 12 hónap. A 12 hónapos jótállási időtartam honlapunkon történő regisztrálással meghosszabbítható, részletek a www.ptweb.hu oldalon találhatók.  A 12 hónapos kötelező és a regisztrációval elért hosszabbított jótállás esetében annak kötelezettje a termék, jótállási jegyen feltűntetett forgalmazója (nála lehet érvényesíteni a jótállást).

A fogyasztó jogai:
A fogyasztó választása szerint
1, kijavítást vagy cserét igényelhet, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek -másik igény teljesítésével összehasonlítva- aránytalan többletköltséget eredményezne. Figyelembe véve a termék hibátlanállapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és az igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet,     vagy
2, a vásárolt készülék árának leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, avagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a javítást vagy kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének –a dolog tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy a fogyasztónak a kijavításhoz vagy cseréhez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést –a dolog tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel- megfelelő határidőn belül a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet 4.§ (2) bekezdése: a kötelezettnek törekednie kell arra, hogy a javítást, vagy kicserélést 15 napon belül elvégezze.
A fogyasztó a választott igényről másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget a kötelezettnek köteles megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés indokolt volt. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles közölni a kötelezettel. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelmével okozott kárért a fogyasztó felelős. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre (151/2003 Korm. 4.§ (5). A terméknek kicseréléssel érintett részére, - vagy ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik - az igény elévülése újból kezdődik. Az igény teljesítésévek kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik. Ha a termék meghibásodásában a fogyasztót terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, az igény teljesítésével felmerült költségeket, közrehatása arányában a fogyasztó köteles viselni, ha a termék karbantartására vonatkozó kötelezettségről és az ehhez szükséges ismeretekről a kötelezett tájékoztatást adott. 151/2013. (IX.22) Korm. rendelet 7. §: ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (vagy üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül érvényesít csereigényt, a kötelezett nem hivatkozhat a Ptk.6.. 159.§ (2) bekezdésének a pontja szerinti aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Meghibásodás esetén az üzemeltetés helyén kell javítani a rögzített  bekötésű, valamint a 10kg.-nál nehezebb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi poggyászként nem szállítható terméket. Ha a javítás nem végezhető el a helyszínen, a le és felszerelésről,
valamint a szervizbe és visszaszállításról a forgalmazó és/ vagy az importőr szervizhálózata útján gondoskodik. 

A jótállási igény érvényesítésének kizáró okai: 

A berendezés haszná.atakor ügyeljen arra, hogy a gyári adattábla és a gyári szám ne sérüljön és ezeket ne távolítsa el, mert ez a jótállás elvesztését okozza! Ha a hiba helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatának, idegen beavatkozásnak, szakszerűtlen kezelésnek, helytelen tárolásnak, elemi kárnak, külső tényezőknek, mint például szennyeződés, folyadékoknak, áramingadozásoknak, viszmajornak, tulajdonítható okokból keletkezett. Ha a split klíma berendezést nem cégünkkel szerződött szakszerviz helyezte üzembe. Ha a klíma berendezés karbantartását évente egyszer nem végezték el. A karbantartásokat a vevő fizeti. 

Debrecen, 2015. Április 3.

  • Comfee
  • Daikin
  • MDV
  • Muepro
  • SIG__Logo
  • egyeb
  • fisher
  • fujitsu
  • galletti
  • gree
  • hd
  • hilti
  • lg
  • midea
  • milwaukee
  • nord
  • panasonic
  • samsung
  • toshiba

A www.icestar.hu webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK